Otvarač za flaše kao promotivni materijal
Otvarač za flaše kao promotivni materijal srećemo često.
Savremeno doba karakteriše brz tempo života i veliki razvoj nauke i tehnike. Novo vreme donosi i nove trendove u poslovanju, kao i nove navike i želje potrošača. U svima njima vlada čarobni svet interneta i društvenih mreža.
Međutim, da li su poslovni nalozi na Facebooku, Instagramu ili Twitteru dovoljni za uspeh kompanije? I koliku moć, zaista, ima online oglašavanje? Verovali ili ne, ne toliku kao što se mnogima čini. Vodeću ulogu u marketingu i dalje imaju reklamni proizvodi. Što potvrđuju i najnovija istraživanja. Naime, dobar promotivni materijal povećava broj lojalnih potrošača za 17 odsto u odnosu na druge vidove reklame.
Uspešne kompanije svesne su ove tvrdnje. Pa svake godine u svom biznis planu predviđaju i budžet za promociju. Tom prilikom se nameće pitanje koji proizvod izabrati. Ukoliko ne želite usko orijentisanu reklamu, pravi izbor za vas je otvarač za flaše kao promotivni materijal.
Otvarač za flaše kao promotivni materijal nastao je u 19. veku
Otvarač za flaše predstavlja mali uređaj koji omogućava otvaranje metalnih poklopaca.
Prema pojedinim istorijskim tvrdnjama stvorio ga je anonimni izumitelj 1738. godine. Što znači da je otvarač za flaše postojao 156 godina pre otkrića modernog poklopca za boce.
Imajući u vidu ovu nelogičnost, mnogi se slažu da nastanak i zatvarača i otvarača dugujemo jednom čoveku – Williamu Painteru. Zahvaljujući njemu ispijanje piva zauvek se promenilo.
Pre Painterovog izuma boce su zatvarane plutom, koja nije bila sigurna. Te je postojala opasnost da u pivo dospeju bakterije i druge štetne materije. Problem je rešen tzv. crkvenim otvaračem. Prvobitni dizajn je dobio ovaj naziv, jer je podsećao na ukrasne ključeve koji su korišćeni za otvaranje crkvenih vrata.
U roku od nekoliko godina otvarači su postali široko prihvaćeni. Njihovu moć uvideli su vodeći američki proizvođači piva, Pabst, Miller i Anheuser-Busch. Pa su početkom 20. veka ove male i jeftine proizvode počeli da koriste u reklamne svrhe. Odnosno, poklanjani su potrošačima na raznim promocijama brenda ili prilikom određene kupovine.
Otvarač za flaše kao promotivni materijal dobio je sasvim novi nivo sa Coca-Colom. Čuvena kompanija je dizajnirala zidnu verziju koja je montirana uz frižider sa bocama ovog pića.
Zašto je značajan otvarač za flaše kao promotivni materijal?
Najbolji promo proizvodi jesu oni koji imaju korisnu vrednost za potrošače. Upravo takav je otvarač za flaše kao promotivni materijal.
Svako od nas je makar jednom u životu poželeo da popije osvežavajuće piće, ali nije imao otvarač za njega. Morate priznati da situacija nije nimalo prijatna. Pa ne čudi što ovaj reklamni materijal srećemo svuda. Od kafića i restorana, preko upotrebe u kući i na poslu, pa do festivala i koncerata.
Otvarač za flaše kao promotivni materijal savršen je način da u svoju ciljnu grupu svrstate i mlađe generacije – od 18 do 25 godina. Kod nekih od njih će se, čak, uživanje u ispijanju piće preneti na pozitivno mišljenje o vašem brendu.
Otvarač kao promotivni materijal je ekonomičan
Čak i ako nemate dovoljan budžet za veliki marketing, otvarač za flaše kao promotivni materijal uvek možete da uvrstite u reklamu. On spada u povoljni poklon koji vrlo brzo vraća uloženu investiciju. Dok kvalitetni materijal izrade garantuje višegodišnju upotrebu. Samim tim i trajnu reklamu vašoj kompaniji.
Ipak, nemojte da zaboravite da su otvarači, baš kao i upaljači, malih dimenzija. Pa je veoma važno da vaš kreativni tim “upakuje” reklamu tako da ona prenosi jasnu poruku. U protivnom, prenatrpani dizajn neće privući poglede novih korisnika.
Širok asortiman otvarača različitih vrsta, oblika i boja pronaći ćete u ponudi kompanije Kairos Birooprema.
Pingback: Otvarači za flaše kao odličan promotivni materijal! || Kairos Birooprema